پویان پردازش تهران

واحد لنر، شرکت پویان پردازش تهران باهدف کمک به تجاری سازی راه حل های شرکت های دانش بنیان نرم افزاری، تولید محتوا و فرهنگ سازی در راستای ارائه راه حل های هوشمندانه و ارائه راه حل های نوین در انقلاب چهارم صنعتی را بر عهده دارد.
 

IIOT

اینترنت اشیاء صنعتی

INDUSTRY 4.0

انقلاب صنعتی نسل چهارم

AI

هوش مصنوعی

 
 

کمپانی لنر (TAIEX 6245)

شرکت لنر یک ارائه دهنده سخت افزار پیشرو در جهان در زمینه طراحی، مهندسی و خدمات رایانه های صنعتی ناهموار و دوربین های مخفی لباسی و خودرویی، دوربین های پلیسی، ساخت تجهیزات پیشرفته شبکه مانند: رم سرور، هارد سرور، پچ کورد فیبر نوری، حافظه کش، برد هارد، هیت سینک، دی وی دی رایتر، کابل های مبدل، ذخیره ساز، ماژول فیبر نوری، سوییچ شبکه، سی پی یو، شبکه افزار، رید کنترلر، گیرنده دیجیتال، کیبورد و موس، کارت گرافیک و مادربرد است. سیستم عامل محاسباتی قابل اعتماد و قابل تنظیم با کیفیت و کارایی بالا فراهم می کند. امروزه، لنر با داشتن دفتر مرکزی در تایپه، تایوان و شرکت های تابعه در ایالات متحده، کانادا و چین نیروی انسانی بزرگ و پویا دارد و بیش از 900 کارمند با تجربه در سراسر جهان دارد. 
 

طراحی و تولید

شرکت لنر با سال ها تجربه در طراحی سیستم و برد، دوربین های خودرویی و لباسی، توانسته است بهترین بستر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

خدمات کامل شخصی سازی

ارائه خدمات طراحی و ساخت سفارشی به همراه سخت افزار و نرم افزار مجتمع برای ارائه سیستم های کامل آماده برای کاربر نهایی شما.

رویکرد جهانی

شرکت لنر با داشتن دفتر در تایپه، تایوان و شعبه هایی در ایالات متحده، چین و کانادا، می تواند به مشتریان سراسر جهان خدمات ارائه کند.
 
 
 
 

    راه حل های اینترنت اشیاء

 
 
 

پردازش و امنیت شبکه

با رشد فزاینده بدافزار ها، ویروس ها و دیگر تهدیدات شبکه، داشتن یک شبکه مطمئن و کاربردی الزامی است. مدیریت شبکه های سیمی و بدون سیم و بهینه سازی شبکه WAN.

مخابرات

راه حل های مخابرات امروزه دارای درجه حرفه ای هستند که باید نیاز های ارتباطی را با به روز ترین تجهیزات مرتفع سازند. پیشنهاد ساختار دوگانه با استفاده از پردازشگر های نسل جدید. در دسترس بودن ویژگی ها.

حمل و نقل

راه حل های پردازشی کامپیوتر های مستحکم و مقاوم در برابر شوک خودرو با گزنیه های زیاد برای استفاده در طیف وسیعی از خودرو ها، همانند اتوبوس ها، قطارها، کشتی ها، اتوبان ها و برد های اعلان ترافیک
 

توان و انرژی

تجهیزات سخت افزاری توان و انرژی باید دارای سیستم پایدار و مطمئن باشد. بسته به شرایط بد کاری بهترین کارایی را داشته باشد و نهایت انعطاف پذیری و مجتمع بودن و بسیط بودن را دارا باشد.

اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی تمامی بخش ها را شامل می شود تا توان خروجی را بالا ببرد. همچنین بهبود راندمان هزینه و به وجود آوردن مزایای رقابتی در بخش ارزش افزوده را داراست.

سیستم های هوشمند

پیشرفت های فن آوری اطلاعات طی یک دهه گذشته نه تنها بین داده های آنالوگ و داده های دیجیتالی کم نشده است ، بلکه سطح راحتی ما را غیرقابل تصور کرده است.
 
 
 

SD-WAN

SD-WAN انعطاف پذیری بالایی را برای تعادل بار WAN، بهینه سازی و دید به شرکت ها ارائه می دهد. SD-WAN چندین عملکرد شبکه را در یک پلتفرم vCPE تعریف شده توسط نرم افزار ادغام می کند که کلیه عملکردهای شبکه را با افزایش چابکی ، امنیت و QoS کیفیت خدمات مجازی می کند.
بیشتر بخوانید
 
 
 
 
واحد لنر شرکت پویان پردازش تهران، آمادگی دارد باعقد تفاهم نامه دو جانبه با شرکتهای دانش بنیان زیرساخت های سخت افزاری مذکور را در اختیار قرار داده و موجبات تسریع و شتاب در این کسب و کار گردد.

جهت دسترسی سریع به وبسایت  پویان پردازش تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.lanner-iran.com/