ویرا تدبیر ورسان

ویرا تدبیر ورسان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با کسب مجوزهای شورای عالی انفورماتیک کشور، نظام صنفی رایانه ای کشور و اتحادیه صنفی رایانه ای کشور با هدف ارایه‌ی خدمات تأمین، توزیع و پشتیبانی تجهیزات زیرساختی در صنعت فناوری اطلاعات (IT) کشور فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت‌های این مجموعه از همان ابتدای تاسیس، به‌طور خاص بر روی تأمین مجموعه کاملی از برندهای نام آشنای مورد نیاز فعالین حوزه فناوری اطلاعات متمرکز بوده و کسب مجوزهای لازمه در زمینه واردات سبب گردیده که در سبد فروش این مجموعه برندهای همچون MikroTik, Tenda, Rapiton ,Utel را بتوان مشاهده نمود. توزیع سازمان یافته و ارایه مجموعه کاملی از خدمات در پشتیبانی سبب خوشنامی و همکاری طولانی مدت فعالین در بازار فناوری اطلاعات کشور با ورسان گردیده است. اعتماد شما همواره از افتخارت ما در ورسان بوده و ما در ورسان برآنیم تا دامنه تأمین خدمات و محصولات را روز به روز گسترش داده و با ارائه همزمان مجموعه کاملی از محصولات در شبکه فروش و نمایندگان ورسان در این شرایط عدم ثبات در تأمین محصول، واردات در کنار شما همراهان بوده و با تقویت سیستم فروش و با تکیه بر خدمات پشتیبانی پاسخگو بتوانیم شایسته اعتماد شما باشیم.

هم‌اکنون، گروه ورسان به‌عنوان ارایه‌کننده‌ی برندهای متنوع در حوزه اکتیو و پسیو شبکه، سهم بزرگی از نیازهای حوزه فناوری اطلاعات کشور را میان کاربران خانگی، شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است. بیش از چندین هزار نفر از کاربران خانگی و مجموعه ای از شرکت‌ها و سازمان‌ها از محصولات و خدمات ارایه شده توسط ورسان بهره می‌گیرند واین جایگاه ورسان را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات فناوری اطلاعات در کشور تبدیل کرده است و همچون تمامی این سال ها گذشته امید است که در آینده نیز در دستیابی به این مهم موفق باشیم.

واحد های ورسان

 واحد بازرگانی

شرکت ورسان در طول مدت فعالیت خود اقدام به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر تجهیزات شبکه نموده است. این شرکت با توانایی مالی و روابط گسترده بین المللی خود توانسته در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع خود را تامین نماید.

 واحد توسعه بازار و فروش

این واحد با شناسایی دقیق بازارهای هدف خود در هر یک از استانهای کشور با برترین عاملین فروش تجهیزات شبکه همکاری نموده و همواره سعی در ایجاد شبکه توزیع یکپارچه و متحد داشته است. ورسان با آموزش تیم فنی و فروش نمایندگان خود و ارائه قیمت رقابتی سعی در تقویت شبکه توزیع خود داشته است. با توجه به نوسانات شدید و وابستگی به قیمت روز ارز تخمین بهترین قیمت رقابتی در بازار تحهیزات شبکه همواره یک چالش بزرگ برای تمامی فعالین این حوزه بوده و واحد فروش ورسان تلاش نموده با تعیین بهترین قیمت رقابتی رضایتمندی همکاران و خوشنامی این مجموعه در بازار را تقویت نماید.

 واحد مارکتینگ

این واحد با تعامل مداوم و گسترش همکاری های مشترک با نمایندگان برندهای مختلف سعی نموده که ارتباط مناسب را در تأمبن اطلاعات مورد نیاز بازار را برای برندها تحت پوشش ورسان فراهم نموده و دامنه شناخت ورسان و برندهای تحت پوشش را افزایش دهد. تعامل با نمایندگان ورسان در حوزه تبلیغات و به روز رسانی مستمر محتوایی و نشر فعالیت های ورسان از دیگر فعالیت های این واحد میباشد.

 واحد فنی و خدمات پس از فروش

ورسان بر این باور است برترین تجهیزات شبکه بدون پشتیبانی مناسب و متعهد فاقد ارزش هستند. ورسان محصولات خود را بسته به نوع آن از یک سال تا سه سال گارانتی و پشتیبانی می کند. واحد پشتیبانی ورسان با در اختیار داشتن کارشناسان فنی مجرب، تحقیق و بررسی مداوم بر روی تجهیزات موجود قادر به ارائه خدمات و پاسخگویی فنی به مشتــریــــان خـود در اســرع وقت و بــا بهتریــن کیفیـت می باشد.

 واحد مالی

واحد مالی ورسان همواره سعی نموده با تعامل سازنده با نمایندگان فروش ورسان و برقراری ارتباط مالی مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل زمینه توسعه فروش و رضیاتمندی را فراهم نموده و سبب خوشنامی و اعتبار روز افزون ورسان در شرایط عدم ثبات قیمت ها و نوسانات بازار را در پرداخت دقیق و به موقع را فراهم نماید.

 واحد پروژه

واحد پروژه ورسان با در اختیار داشتن کارشناسان فنی مجرب، و با توجه به نقش تأمین کنندگی ورسان ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره و اجرا انواع پروژه های حوزه آی تی و ایجاد سیستم اکتیو و پسیو شبکه بوده و این سیستم ها علاوه بر گارانتی عادی از گارانتی ویژه اجرای ورسان نیز برخوردار می باشد.

مجوزهای ورسان

 

نمایندگی برند رپیتون

فروردین ماه ۱۳۹۶

تجهیزات پسیو شبکه 

 
گواهی فعالیت صنفی

شهریور ماه ۱۳۹۴

سازمان نظام صنفی یارانه ای تهران

 
گواهی رتبه بندی

تیر ماه  ۱۳۹۲ 

نظام صنفی یارنه ای تهران

 
نمایندگی برند تندا

آذر ماه ۱۳۹۱

اولین نماینده تجهیزات اکتیو شبکه تندا در ایران

 
پروانه عرضه خدمات

شهریور ماه ۱۳۹۱

پروانه عرضه خدمات واردات خرید و فروش تجیزات رادیویی

همکارن و مشتریان ورسان

 
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت ورسان روی لینک زیر کلیک کنید.

https://varsun.ir/