رسا الکترونیک اطلس

شرکت رسا الکترونیک اطلس

طراح و مجری انواع پروژه های صوتی

گروه رسا بنا بر نیاز صنعت صدا و تصویر حرفه ای، فعالیت خود را به عنوان مشاور، طراح و مجری پروژه ها در قالب یک مجموعه مستقل خصوصی از اردیبهشت سال 1391 آغاز نمود. ما به ارائه محصولات با کیفیت، خدمات عالی و قیمت های بسیار رقابتی کاملا متعهد بوده و انتظار مشتریان از ما، محصولات و خدمات با کیفیت با قیمتی منصفانه می باشد.

نیروهای ما از متخصصین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای و مهندسین الکترونیک می باشند. ما به آموزش تئوری و عملی تیم خود افتخار می کنیم و همواره تمام تلاشمان را می کنیم تا با گسترش مهارت و دانشمان قادر به ارائه خدمات متفاوتی باشیم.

کارشناسان گروه رسا، از موسیقی دانان گرفته تا مهندسین صدا و طراحان سیستم تصویر، هر ثانیه با صدا و تصویر زندگی می کنند. ما تلاش می کنیم تا به طور مداوم در زمینه صدا و تجهیزات آن، به سطح دانش خود بیافزاییم تا بتوانیم از آن در جهت خدمت به شما بهره ببریم.

کارشناسان فروش ما آموخته اند که ابتدا به خوبی به نیاز مشتری گوش دهند و سپس به کمک تخصص خود، سیستم ها را طراحی و توصیه های مورد نیاز را ارائه دهند، به طوریکه به بهترین وجه با معیارهای کاربردی و بودجه مشتریان متناسب باشند.

همچنین ما نمایندگی رسمی بهترین و معروف ترین تولیدکنندگان این صنعت می باشیم.