پردازش رایان پژواک

درباره پردازش رایان پژواک

شرکت پردازش رایان پژواک ، با هدف ارائه‌ی خدمات و راه حل های کامل و خدمات تخصصی بر پایه تکنولوژی های جدید در IT ، در سال 1394 در شهر تهران تاسیس شده است.

این شرکت با جذب مهندسان و متخصصان حرفه ای توانسته است خدمات با کیفیتی را برای ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی ارائه نماید .درباره ما

از بزرگترین هدف های این شرکت ، انجام کلیه فعالیت ها طبق به روزترین تکنولوژی و ارتقاء سطح علمی و کیفی پرسنل شرکت و آموزش آن‌ها با تکنیک های نوین و همچنین انجام خدمات و ارائه ی سرویس های بهتر به مشتریان خود می‌باشد.

شرکت پردازش رایان پژواک در تلاش است تا در بخش های مختلف از جمله بخش فنی ، آموزش ، پشتیبانی و فروش بهترین خدمات را ارئه نماید تا بتواند مانند همیشه بهترین رتبه را در بین همکاران در زمینه فعالیت IT  داشته باشد.

شرکت پردازش رایان پژواک با کمک و تجمع عده ای از متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات ، با هدف ارائه خدماتی نوین ، بر پایه تکنولوژی برتر و نوین به دلیل ارائه خدمات این حوزه در کشور شروع به فعالیت نموده و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه پیموده است.

اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد.

این شرکت  مفتخر است با بهره گیری از دانش کارشناسان و متخصصان مجرب خود ، زمان ارائه خدمات ، سیستم فروش تجهیزات و زیرساخت شبکه ، نصب و راه اندازی و همچنین خدمات پس از فروش را به حداقل رسانده و برای جلب رضایت جامعه‌ی مشتریان خود در سراسر کشور گامی محکم و استوار بر داشته است 

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت پردازش رایان پژواک روی لینک زیر کلیک کنید.

https://rayanpejvak.ir