نکات کلیدی برای دوربین های راهنمایی و رانندگی

نکات کلیدی برای دوربین های راهنمایی و رانندگی

شهرها به دوربین های راهنمایی و رانندگی نیاز دارند.

از آنجایی که شهرها و شهرک ها متراکم تر می شوند، با ازدحام ترافیکی و نگرانی های ایمنی رو به رشد روبرو می شوند، نیاز به دوربین های ترافیکی هوشمند به شدت افزایش یافته است.

پذیرش روزافزون ابتکارات شهر هوشمند، نیاز به نظارت و مدیریت ترافیک در زمان واقعی، و افزایش تقاضا برای سیستم های نظارتی پیشرفته برای ایمنی عمومی برخی از عوامل رشد بازار دوربین های ترافیکی هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود توسعه فناوری‌های پیشرفته مانند یادگیری عمیق هوش مصنوعی، با بهبود دقت و کارایی دوربین‌های ترافیکی، به رشد بازار کمک کند. به نوعی، این دوربین ها می توانند به مدیریت جریان ترافیک، نظارت بر ایمنی و ارائه داده های مهم برای برنامه ریزان شهری کمک کنند.

 

 

5 نکته کلیدی برای دوربین هوشمند ترافیک

چندین نکته باید در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که دوربین‌ها مؤثر، کارآمد هستند و برای سناریوهای کاربردی ترافیک ارزش قائل می‌شوند. در این وبلاگ، 5 نکته کلیدی برای دوربین ترافیک هوشمند را مورد بحث قرار خواهیم داد تا به شما در تصمیم گیری درست در هنگام انتخاب دوربین ترافیک کمک کند.

  1. میزان ضبط تصاویر

میزان ضبط تصاویر یک معیار مهم برای دوربین های ترافیکی هوشمند است زیرا به طور مستقیم بر دقت و سودمندی داده های گرفته شده توسط دوربین ها تأثیر می گذارد. اگر نرخ ضبط دوربین ها پایین باشد، ممکن است رویدادهای مهم از دست رفته یا ثبت نشوند، که می تواند منجر به داده های نادرست یا ناقص شود.

 

بر اساس سال‌ها تجربه فنی در صنعت نظارت تصویری، دوربین‌های ترافیک هوشمند Milesight از فناوری‌های تصویر فراوانی مانند نرخ فریم فوق‌العاده بالا، تاری حرکت، نور ستاره، HLC و حالت تصویر LPR خود توسعه‌یافته استفاده می‌کنند. به این ترتیب دوربین‌های مایل‌سایت می‌توانند نتایج کامل‌تر و دقیق‌تری از پلاک‌های ترافیکی و حوادث ارائه دهند که به مسئولان یا مقامات حمل‌ونقل کمک می‌کند تا مشکلات را سریع‌تر و مؤثرتر شناسایی و به آن رسیدگی کنند.

 

  1. دقت

دقت دوربین های ترافیکی هوشمند برای اثربخشی آنها بسیار مهم است. دوربین‌ها باید بتوانند داده‌هایی مانند شماره پلاک، سرعت، نوع وسیله نقلیه، ساخت، رنگ و غیره را با دقت ضبط کنند. دقت داده‌ها بر اثربخشی دوربین‌ها در مدیریت جریان ترافیک و نظارت بر ایمنی تأثیر می‌گذارد.

 

دوربین‌های ترافیکی Milesight دارای الگوریتم‌های LPR با هوش مصنوعی هستند که می‌توانند در مقایسه با الگوریتم LPR معمولی به تشخیص بسیار دقیق روی صفحات و ویژگی‌های مختلف خودرو دست یابند. و از آنجایی که الگوریتم‌های هوش مصنوعی روی برد تعبیه شده‌اند، دوربین ترافیک هوش مصنوعی Milesight Edge تا حد زیادی در هزینه پردازش و زمان دستگاه‌های بک‌اند صرفه‌جویی می‌کند.

 

  1. تشخیص داده های مختلف

فشار داده به یک پلتفرم مدیریت بک‌اند برای دوربین ترافیک هوشمند نیز بسیار مهم است زیرا پلتفرم را قادر می‌سازد تا تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری در زمان واقعی را بر اساس داده‌های گرفته شده توسط دوربین‌ها انجام دهد.

 

دوربین‌های راهنمایی هوشمند مایل‌سایت حجم وسیعی از داده‌ها را در مورد ویژگی‌های خودرو و سایر اطلاعات مرتبط ضبط و شناسایی می‌کنند. این داده ها را می توان به سرعت و به طور جامع به یک پلتفرم مدیریت پشتیبان برای تجزیه و تحلیل بیشتر سوق داد تا بتواند به حوادث ترافیکی سریع و موثر پاسخ دهد و جریان ترافیک و ایمنی را بهبود بخشد.

 

  1. مدل های دوربین برای کاربردهای مختلف

دوربین های هوشمند ترافیک مدل های مختلفی دارند زیرا هر مدل دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی است. برای تطابق بهتر با نیازهای برنامه های مختلف نظارت و مدیریت ترافیک، باید مدل های مختلف دوربین انتخاب شود.

 

به عنوان مثال، مدل‌های دوربین PTZ دارای قابلیت‌های زوم، حرکت و شیب بالایی هستند که می‌تواند بر توانایی دوربین در ثبت جزئیات حوادث خاص یا ارائه نمای وسیع‌تری از وضعیت ترافیک تأثیر بگذارد. مدل های دوربین راداری با ماژول راداری یکپارچه که می تواند سرعت وسیله نقلیه را اندازه گیری کند. مدل های دوربین مکمل لایت برای دستیابی به عملکرد تشخیص بهتر حتی در محیط های کم نور ساخته شده اند. مدل‌های دوربین کم مصرف دارای منبع انرژی خورشیدی و اتصال به شبکه 4G هستند که برای مکان‌هایی که سیم‌کشی دشوار و پرهزینه است ایده‌آل هستند. مدل‌های دوربین لنز دوگانه می‌توانند وسایل نقلیه سریع‌راننده و شواهد بیشتری را برای بهبود کارایی مدیریت ترافیک ثبت کنند.

انتخاب مدل دوربین مناسب برای یک مورد خاص، منجر به تصمیم گیری بهتر و افزایش جریان ترافیک و ایمنی می شود.

 

ادغام

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب دوربین ترافیک هوشمند باید در نظر گرفته شود، سهولت یکپارچه سازی است، زیرا تعیین می کند که دوربین ها تا چه حد می توانند در یک سیستم مدیریت ترافیک بزرگتر ادغام شوند. قابلیت همکاری بالا تضمین می کند که دوربین ها با سیستم های دیگر کار می کنند تا گردش کار ساده تر و کارایی مدیریت بالاتری را ارائه دهند.

 

دوربین های ترافیک هوشمند Milesight با در نظر گرفتن یکپارچگی طراحی شده اند. داده هایی که دوربین ها گرفته و شناسایی می کنند را می توان به راحتی به سیستم های شخص ثالث مربوطه برای مدیریت بیشتر در صورت نیاز منتقل کرد. دوربین های Milesight برای یکپارچه سازی بهتر به رابط های سخت افزاری مختلفی مانند Alarm I/O، RS485 و Wiegand مجهز شده اند. همچنین چندین روش برای ادغام با سیستم های شخص ثالث وجود دارد، از جمله HTTP، TCP، RTSP، Profile M، MQTT و غیره. دوربین‌ها نه تنها با بک‌اندهای Milesight مانند NVR و Milesight VMS Enterprise، بلکه با VMS شخص ثالث مانند Cathexis، Nx، Milestone و غیره می‌توانند به خوبی کار کنند.

 

آیا می خواهید امروز تجارت ترافیکی خود را راه اندازی کنید؟

دوربین‌های Milesight Intelligent Traffic که برای قدرتمندترین و آسان‌ترین راه‌حل‌های نظارت بر ترافیک طراحی شده‌اند، با الگوریتم‌های Edge AI LPR، سخت‌افزار با کارایی بالا، ساختار قوی، مجموعه‌ای از مدل‌ها و سهولت یکپارچه‌سازی برای هدایت راه به سوی هوشمندی، تضمین ایمنی جاده و مدیریت هوشمند ترافیک در هر زمان، بسته‌بندی شده‌اند. ما یک پیشنهاد ویژه برای شما آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا به راحتی تجارت ترافیکی را شروع کنید. برای شروع فوراً روی زیر کلیک کنید!