موتورولا فضای ابری را به اویجیلون می آورد

ترکیبAVA Security و Openpath برای جلوگیری از پیچیدگی نیازهای امنیتی شرکت

شرکت موتورولا امروز از مجموعه جدید امنیت فیزیکی Avigilon رونمایی کرد که امنیت ویدئویی ای سازگار و انعطاف پذیر، در سراسر جهان خواهد بود. مجموعه امنیتی اویجیلون شامل راهکارهای ابری اویجیلون آلتا و اویجیلون یونیتی است که هر کدام با تحلیل های پیشرفته ای کار می کنند و برای تجربه کاربری بی دردسر طراحی شده اند. شرکت آویجیلون (Avigilon) در طول پنج سال گذشته از طریق فعالیت های استراتژیک به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار فروش سالانه در (۲۰۲۲) دست یافته است.

 

جان کیدزیرسکی، معاون ارشد بخش امنیت تصویری، کنترل دسترسی، راهکارهای موتورولا در این باره می گوید: ” Avigilon، Ava Security و Openpath در زمینه های خود برتری دارند.”

مجموعه امنیتی جدید اویجیلون، امنیت فیزیکی را برای کسب و کارها در هر محدوده ای فراهم میکند. با لایه های امنیتی ماژولار که می تواند برای محافظت از آن ها در برابر خطرات در سراسر جهان مناسب باشد.

دوربین های ویدئویی Motorola Solutions به مشتریان اجازه می دهند تا قانون مجوز دفاع ملی (NDAA)مصوب ۸۸۹ را رعایت کنند و به پیشرفت تکنولوژی ای تاکید می کند که از شبکه های ملی و زنجیره تامین در برابر تهدیدها و خطرات محافظت می کند.

Avigilon Alta یک مجموعه امنیتی کاملا ابری است که مجموعه ویدئویی Ava Security و کنترل دسترسی Openpath را همراه دارد. این سیستم، نیازی به زیرساختی فراتر از دوربین، پنل کنترل و مدیریت،  ندارد.

 اویجیلون یونیتی یک مجموعه امنیتی آنلاین است که تمام ویژگی های مجموعه اصلی اویجیلون از جمله مرکز کنترل، خدمات ابری و کنترل دسترسی را دارد و برای شرکت هایی طراحی شده است که می خواهند سیستم های خود را مدیریت کنند.

ویژگی های مشترک اویجیلون آلتا و اویجیلون یونیتی:

  1. مجموعه امنیتی Avigilon می تواند با  کسب و کارهای مختلف سازگاری داشته باشد و سازمان ها را قادر می سازد تا دوربین ها و مکان های متعددی را مدیریت کنند و می توان از هر جایی از طریق مرورگر یا دستگاه موبایل آن ها را کنترل کرد.
  2. مجموعه امنیتی اویجیلون امنیت ویدئو، کنترل دسترسی، تحلیل و مدیریت  را در یک بستر ساده، فراهم میکند.
  3. هوش مصنوعی پیشرفته (AI)برای هشدارهای امنیتی فعال در زمان واقعی: مجموعه امنیتی Avigilon کمک می کند تا تماشای ویدیوی زنده با تجزیه و تحلیل غیرمجاز ( افرادی جز مدیریت) منسوخ شود. هشدارهای خودکار فقط به اپراتورهای امنیتی ای فرستاده می شود که اجازه دارند از هر جایی در هر دستگاهی به پلتفرم دسترسی داشته باشند.

درباره شرکت موتورولا | Motorola

شرکت Motorola Solutions یک رهبر جهانی در امنیت عمومی و امنیت سازمانی است. راه حل های موتورولا در ارتباطات رادیویی سیار زمینی، امنیت ویدئویی و کنترل دسترسی و مرکز فرماندهی می باشد.

دسترسی به وبسایت Motorola: 

https://www.motorola.com/us/

درباره شرکت آوا سکیوریتی | AVA Security

شرکت AVA Security، حفاظت از مردم، کسب و کارها و اعتبار امنیت ویدئویی، فضای ابری و سایبری را فراهم میکند.

دسترسی به وبسایت AVA Security

https://www.avasecurity.com/

درباره شرکت اپن پث | OPENPATH

شرکت Openpath، در زمینه کنترل دسترسی و درب های ضدسرقت و بدون نیاز به کلید، فعالیت دارد و در حال حاضر بخشی از کمپانی Avigilon Security می باشد و تحت عنوان Avigilon Alta به کار خود ادامه میدهد.

دسترسی به وبسایت Openpath :

https://www.openpath.com/

لینک دسترسی به مقاله اصلی:https://rb.gy/rtkomd