جدیدترین سیستم هشدار دهنده نفوذ بی سیم AX-PRO

سیستم هشدار دهنده نفوذ بی‌سیم AX pro چیست؟

 

در Hikvision ، ما معتقدیم که نوآوری منجر به تولید محصولاتی می‌شود که می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند در حالی که استفاده از آن‌ها ساده‌تر می‌شود . سیستم هشدار نفوذ بی‌سیم AX PRO مثال خوبی است – سیستم نفوذ بی سیم طرحی جدید  و باور نکردنی است که سیستم‌های امنیتی قدرتمند و قابل‌اعتماد گذشته را به سادگی بهترین فناوری آینده ترکیب می‌کند .

سیستم نفوذ بی سیم AX pro هم قدیمی و هم مدرن است ، که بی‌سیم ثابت ، طیف گسترده‌ای از محصولات جهانی ، و سهولت استفاده برای نصب کنندگان و کاربران نهایی را فراهم می‌کند . راه‌اندازی ساده ، حفاظت قوی – چه برای صاحبان کسب‌وکار و یا مالکین خانه هر روز و تمام روز آرامش ذهن را به ارمغان می‌آورد.

 

 سیستم AX PRO بسیار آسان است.

 

سیستم PRO AX برای نصب ، استفاده ، و نگهداری آسان شده‌است . طول عمر طولانی اجزا و عمر باتری بیشتر بهترین تجربه برای نصب کنندگان و کاربران نهایی است .

نکته :

* به روز رسانی سخت‌افزار به آخرین نسخه

برای نصب، توصیه می‌شود نصب و نگهداری وسایل از طریق Hik – ProConnect نصب شود .

نصب به آسانی یک بشکن است

نه سیمی ، نه نگرانی . سیستم PRO AX انعطاف‌پذیر است و به راحتی با هیچ سیم برای محدود کردن چیدمان نصب نمی‌شود . به سادگی hub ، PIRCAMs ، detectors داخلی و بیرونی و لوازم جانبی دیگر را بسته به سطوح سوار نصب کنید .

عملیات آسان با استفاده از برنامه کاربردی تلفن همراه

با AX PRO ، قدرت در دست شماست . شما می‌توانید کل سیستم هشدار را از طریق Hik و Hik – ProConnect به راحتی مدیریت کنید . رابط مناسب و کاربر پسند ، کارایی را افزایش می‌دهد ، با این امکان که هر زمان که یک حادثه رخ می‌دهد آلارمی دریافت کند . پاسخ سریع از installers و سرویس ابری همیشگی برای خلق بیش‌ترین تجربه حرفه‌ای از دیگر امکانات این سیستم است

سیستم هشدار خود را به روشی ساده حفظ کنید

سیستم PRO AX را می‌توان به راحتی از طریق برنامه Hik Pro پرو یا پرتال وب برای نصب کنندگان حفظ کرد . ایستگاه‌های نظارت می‌توانند وضعیت سیستم هشدار را هر زمانی از هر جایی با اجازه کاربر نهایی نظارت کنند . علاوه بر این ، گزارش وضعیت سلامتی ابزار بسیار خوبی برای به روزرسانی های سرویس نگهداری از نصب است .

فناوری‌های هشدار دهنده نفوذ در صنعت

تکنولوژی‌های ابتکاری ، هسته سیستم PRO AX را تشکیل می‌دهند . با تایید لبه برش ، انتقال بی‌سیم ، و فن‌آوری‌های شناسایی ، Hikvision نشان‌دهنده تخصیص آن به تامین امنیت پایدار و قابل‌اعتماد برای مشتریان امروز و فردا است.

انتخاب قابل‌اعتماد شما برای سیستم‌های هشدار بی‌سیم

سیستم هشدار دهنده نفوذ بی‌سیم AX گزینه قابل‌اعتماد شما است ، چه برای خانه‌ها ، مغازه‌ها و یا تجارت‌های کوچک دیگر . کل سیستم به طور کامل با EN ۲ سازگار است و محصولات توسط Telefication تایید می‌شوند . AX PRO را انتخاب کنید ، آرامش ذهن را انتخاب کرده اید.

دوربین‌های خورشیدی راه حلی برای کنترل از راه دور

 

فناوری جدید داهوآ، راه نجات کارمندان