ثمین سیم سپاهان

شرکت ثمین سیم سپاهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در امر تولید انواع مفتول‌های صنعتی اعم از مفتول های گالوانیزه، فنر و مسوار در ایران می‌باشد. این شرکت در سال 1380تاسیس شده و هم‌اکنون با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن تولیدی و کادر فنی مجرب، جزو پیشگامان صنعت مفتولی کشور می‌باشد.

فروش و ارتباط با مشتریان:
تیم فروش و ارتباط با مشتریان شرکت، تلاش دارد تا با شفاف‌سازی در کانال‌های ارتباطی در برقراری رابطه‌ای با اعتماد و اطمینان در کنار تولید باکیفیت به انجام خدمت‌رسانی و همکاری با مصرف‌کنندگان بپردازد این شرکت همچنین با بهره‌گیری از مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال افزایش بهره‌وری و برطرف سازی هرچه سریع‌تر نیازهای مشتریان گرامی است. یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها رضایت مشتری از سازمان، محصولات و خدمات آن است. بنابراین، نظارت و کوشش در جهت جلب رضایت مشتری ضروری است. شرکت ثمین سیم سپاهان به منظور تحقق این مهم، با اخذ گواهینامه‌ی پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری(ISO 10004:2018 )، قدم در این راه نهاده است.
 
نشان CE
سيستم مديريت گروه صنعتی ثمین سیم سپاهان پس از گذراندن ممیزی‌های مربوطه و با برآورده كردن شرايط دستورالعمل، موفق به اخذ گواهینامه‌ی 89/106/EEC شده‌است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای کنترل فروش و گردش آزاد کالاها در این حوزه، اقدام به هماهنگ نمودن استانداردهای ملی و منطقه‌ای خود کرده و بدین ترتیب علامت EC که نشانگر انطباق محصول با استانداردها، قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپا است را به عنوان یک سیستم مورد پذیرش قرار داد.
 
نیروی انسانی
واحد منابع انسانی شرکت ثمین سیم سپاهان با ماموریت جذب، نگهداشت و توسعه نیروهای انسانی در راستای چشم انداز استراتژی‌های سازمان، تلاش دارد تا با ایجاد محیط قانون‌مند، قابل اعتماد و پویا بسترهای لازم برای افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم آورد. این واحد با اولویت دادن و بکارگیری افراد شایسته مقدم بر هدف گذاری، دیدگاه، خط مشی، ساختار سازمان و راهکارها، بهترین افراد خود را در جایگاه بزرگترین فرصت‌های سازمان قرار داده است و استخدام و حفظ نیروی انسانی شایسته را سرمایه‌ی بزرگ خود می‌داند.
تحقیق و توسعه
تحقیق و توسعه (R&D)، هسته مرکزی دنیای کسب و کار نوین بوده و در بازدهی، گسترش و به‌روز ماندن هر مجموعه نقش مهم و کلیدی دارد. از آنجایی که امروزه سطح رقابت ها، متد‌ها و فرایند‌های تولید با سرعت فزاینده‌ای در حال گسترش هستند، بنابراین دو بحث کسب و کار و پژوهش از درجه‌ی اهمیت بالایی برخوردار می‌شوند. ثمین سیم سپاهان با ایجاد زیرساخت‌های مربوطه از جمله امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی مجرب همواره به دنبال دستیابی به پیشرفت‌های نوین در صنعت بوده و با در نظر گرفتن حساسیت و اهمیت این موضوع در ادامه‌ی اقدامات خود برای ایجاد بستری مناسب و به‌روز اقدام به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه‌ی خود کرده است.
 
مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت شرکت شامل دو حوزه‌ی کنترل کیفیت و تضمین کیفیت است که به منظور نظارت بر فرایند ساخت و تولید محصول، برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر مشتری بوده‌است ایجاد شده که این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. این واحد به عنوان متولی استقرار سیستم‌های مدیریت و استانداردها، نسبت به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای بین المللی اقدام کرده و با پشت سر گذاشتن مراحل ممیزی مربوطه، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفی ISO-9001 گردیده است.
 
صادرات
شرکت ثمین سیم سپاهان، با داشتن سا‌ل‌ها تجربه توانسته پس از برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان داخلی و حمایت از تولید کنندگان این صنعت، اقدام به صادرات انواع محصولات به سایر کشور‌ها نماید.
 

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت ثمین سیم سپاهان روی لینک زیر کلیک کنید.

https://saminsimsepahan.com/