برق اضطراری در سیستم های حفاظت الکترونیک

برق اضطراری در سیستم های حفاظت الکترونیک

پشتیبان برق یو پی اس(برق اضطراری) باعث جلوگیری از بین رفتن اطلاعات میشود.

از آنجایی که اکثر سیستم ها مبتنی بر IP هستند، اگر سرور مرکزی در هنگام خرابی شبکه از کار بیفتد، کل سیستم امنیتی شما آفلاین خواهد بود و کار نمی کند. تخمین زده می‌شود که 30 درصد از خرابی‌های سیستم امنیتی اینگونه خاموش‌ها را شامل می‌شود. برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، نصب اقدامات امنیتی قابل اعتماد، بسیار مهم است. اطمینان از داشتن سیستم‌های UPS برای پشتیبانی از دستگاه‌های امنیتی خود، به شما اطمینان می‌دهد که سطح حفاظت مداومی را در هنگام خرابی شبکه یا POE (تقویت برق از طریق اترنت) حفظ می‌کنید.

اهمیت داشتن پشتیبان برق یو پی اس در دوربین

بدون نصب سیستم یو پی اس، در صورت قطعی برق، سیستم دوربین مدار بسته از کار می‌افتند.

یک سیستم UPS به تجهیزات دوربین مداربسته، انعطاف پذیری می بخشد. سیستم یو پی اس می تواند به طور مداوم برق تمیز را ارائه دهد، برق را مسدود کند و برق را در سطح پایدار نگه دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که دوربین‌ها 24 ساعته آنلاین هستند.

پشتیبان برق یو پی اس همچنین به محافظت از تجهیزات حیاتی در برابر قطع برق، افت ولتاژ، فشار و سایر مشکلات برق کمک می کند.

سیستم امنیتی به برق با کیفیت بالا و یو پی اس موج سینوسی آنلاین نیاز دارد. قبل از انتخاب یک یو پی اس برای سیستم دوربین مداربسته ودزدگیر باید مصرف برق کل سیستم را تخمین زده و یک طراحی اضافی انجام دهید.

چه سیستمی برای شما مناسب است؟

یک دستگاه پشتیبان برق UPS می تواند اطمینان حاصل کند که سیستم دوربین مداربسته شما در صورت قطع برق کار می کند.

سیستم های UPS برای تجهیزات دوربین مدار بسته باید ساده، قابل اعتماد و مقرون به صرفه باشند.

چه اندازه ای یو پی اس برای سیستم دوربین مداربسته نیاز دارید؟

نصب یک سیستم دوربین مداربسته بخش مهمی از سیستم امنیتی هر کسب و کاری است و برای عملکرد موثر نیاز به منبع تغذیه ثابت دارد. به همین دلیل است که داشتن بهترین یو پی اس برای سیستم دوربین مداربسته بسیار مهم است. اما یکی از سوالاتی که بیشتر پرسیده می شود این است که برای یک سیستم دوربین مداربسته به چه اندازه ای یو پی اس نیاز دارید؟

تعیین اندازه UPS برای سیستم دوربین مداربسته

برای اینکه بفهمید چه اندازه UPS برای یک سیستم دوربین مداربسته نیاز دارید، ابتدا باید کل وات مورد نیاز برای تمام تجهیزات متصل خود، از جمله دوربین ها و ضبط کننده ویدیوی شبکه را بررسی کنید.

هنگامی که میزان وات مورد نیاز سیستم خود را تعیین کردید و رشد را در نظر گرفتید، زمان آن رسیده است که زمان اجرای UPS را در نظر بگیرید. مهم است که یک UPS با ظرفیت باتری به اندازه کافی بالا برای پشتیبانی از زمان اجرا مورد نظر شما برای بار محاسبه شده انتخاب کنید.

در بیشتر شرایط، 15 تا 20 دقیقه زمان اجرا به سیستم شما این امکان را می دهد که به اندازه کافی برای ضبط شواهد متهم کار کند. به طور معمول، یک واحد 1500va تقریباً 18-24 دقیقه در سیستم 4 دوربین و 8-18 دقیقه در سیستم 8 دوربین ارائه می دهد.

اگر به دنبال زمان های طولانی تر از این هستید، یا اگر نیاز به تغذیه یک سیستم دوربین 16 دارید، یک واحد 1500va برای DVR نظارت به تنهایی توصیه می شود. این کار با یک واحد 800 ولت در هر 4 دوربین یا یک واحد 1500 ولت در هر 8 دوربین تا حدود 45 دقیقه زمان اجرا را فراهم می کند.

چرا باید منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای دوربین های مداربسته خود داشته باشید؟

دوربین های مدار بسته، آلارم های امنیتی و سنسورهای حرکتی اجزای حیاتی هر سیستم امنیتی هستند و همه آنها در یک چیز مشترک هستند. آنها برای عملکرد به قدرت نیاز دارند.

اما اگر برق قطع شود چه؟ آیا شما، خانه و وسایلتان همچنان محافظت خواهید شد؟

در حالی که اجرای یک سیستم امنیتی خانه امری عادی است، سیم سخت مورد نیاز برای محافظت از این تجهیزات در صورت قطع برق اغلب به راحتی فراموش می شود.

اگر حفاظت برق برای دوربین‌های مداربسته، آلارم‌ها و سنسورهای حرکتی ارائه نشود، این دستگاه‌ها در برابر آسیب‌های الکتریکی آسیب‌پذیر می‌شوند و در هنگام قطع برق از کار بی‌ کار می‌شوند.

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) در صورت قطع برق غیرمنتظره، مقدار ثابتی از برق را برای سیستم دوربین مداربسته فراهم می کند.

این امکان دید بهتر در شب و قابلیت زوم واضح تر در صورت وقوع حادثه را فراهم می کند. به عنوان مثال، توانایی شناسایی جزئیاتی مانند پلاک خودرو – که ممکن است توسط یک دوربین 6 مگاپیکسلی قابل تشخیص نباشد. به این ترتیب، دوربین‌های 8 مگاپیکسلی در جلوی خانه قرار گرفتند، زیرا احتمالاً جزئیات مهم‌تری از این نقطه نظر برداشت می‌شود.

یک یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه، دوربین ها و تجهیزات دوربین مداربسته شما را در برابر نوسانات برق تا 20000 ولت محافظت می کند.

نوسانات برق اغلب در طول طوفان ایجاد می شود و می تواند برای تجهیزات نصب شده خارجی مانند دوربین های مدار بسته و سایر تجهیزات متصل ویرانگر باشد.

تجربه ما نشان داده است که علت شماره 1 خرابی دوربین‌ها و تجهیزات مداربسته، رویدادهای مرتبط با افزایش برق است.

یو پی اس ارزان ترین بیمه نامه برای سیستم دوربین مداربسته شماست و می تواند هزاران دلار برای شما صرفه جویی کند.

شماره 2 – یک یو پی اس برق تجهیزات دوربین مداربسته شما را در صورت قطع برق تامین می کند.

قطع برق یک واقعیت است، بنابراین اضافه کردن یک یو پی اس با اندازه مناسب می تواند پوشش و ضبط مداوم دوربین مداربسته را فراهم کند.

سه متهم پس از سرقت وقیحانه دستگیر شدند

یکی از مشتریان ما اخیراً سه بازدیدکننده ناخواسته از طریق پشت بام آنها وارد ساختمان آنها شده است. از آنجا کابل‌کشی سیستم هشدار قطع شد و برق ساختمان قطع شد.

ویدیوی موجود در این مقاله 3 مرد نقابدار را نشان می دهد که به بخشی از ساختمان نفوذ می کنند – آنها قبلا کابل سیستم هشدار امنیتی را قطع کرده بودند و برق ساختمان را قطع کرده بودند و فکر می کردند که ایمن هستند. اما تصاویر دوربین های مداربسته بعدی که در اختیار پلیس قرار دادیم، اطلاعات کافی برای دستگیری سریع هر سه عامل این جنایت را به آنها داد.

این فیلم فقط به این دلیل امکان پذیر بود که ما اصرار داشتیم مشتری یک UPS برای سیستم نصب کند.

UPS سیستم دوربین مداربسته را با برق فراهم کرد تا اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات سرقت برای استفاده توسط پلیس ثبت شده است.