ایمن موج توس

درباره ایمن موج

شرکت دانش بنیان ، جوان ، خلاق و هدفمند ایمن موج

در سال ۱۳۸۶ با درک نیاز واحدهای صنفی و فروشگاهی کشور به محصولات با کیفیت امنیتی و ضد سرقت اجناس فروشگاهی مطالعات عمیقی در این زمینه آغاز شد وتولد شرکت دانش بنیان و جوان ایمن موج را در سال ۱۳۸۷ سبب ساز شد.

ایمن موج از ابتدای فعالیت هدف خود را حرکت در مرز تکنولوژی جهانی قرار داد و تکنولوژی AM را که برترین تکنولوژی محصولات ضد سرقت فروشگاهی است و تنها تعداد معدودی از شرکت های آمریکایی و اروپایی دارنده آن هستند را برای محصولات خود برگزید و افتخار اولین و بزرگترین تولید کننده گیت های ضد سرقت فروشگاهی را با معرفی دومحصول شناخته شده خود یعنی گیت های سری “اس دبلیو جی” و ” آی ام جی” برای کشور به ارمغان آورد که این محصولات با استقبال بسیار زیادی در بازار داخلی و بازرهای خاورمیانه روبرو شد.

بخش طراحی و توسعه تکنولوژی ایمن موج با خودباوری و اعتماد به توانمندی های متخصصین جوان خود پا را از مرزهای تکنولوژی جهانی فراتر گذاشته و محصولاتی را با مزایای منحصر بفرد و بی نظیر، حتی در مقایسه با برترین برندهای خارجی در اختیار مشتریان خود قرار داده.

ما با درک نیاز امروز بازار به خدمات تخصصی در کنار محصولات با کیفیت و تکنولوژی روز بخش خدمات فروش و پس از فروش ایمن موج را در تمام ایران گسترش داده ایم و از این رو خدمات بی رقیب و محصولات بی نظیر را در پکیج های متنوع به مشتریان خود عرضه می کنیم.

دستاورد های ایمن موج

ایمن موج

از همان نخستین روز های آغاز به کار، نگرش سازمان بر تولید محصولاتی با کیفیت، روزآمد و در خور انتخاب مشتریان شریف بود. این امر به حــــدی با جــدیت دنبال می شد که طــــولی نکشید که آوازه محصولی ایرانی که قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد در فضای کسب و کار کشور پیچید. با این وجود شرکت به آن اکتفا نکرد و در جهت بهبود مستمر و جلب رضایت مشتریان گام های بزرگی برداشت که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
کسب چندین گواهی ثبت اختراع در سال های مختلف، گواهی سلامت محصولات، گواهی CE اروپا، گواهی مدیریت کیفیت ISO و …..
از سویی دیگر و به منظور شناساندن برتری های فنی و تولیدی خود و مراوده های عـــلـــمی و تـــجاری با دیگر تولیــد کنندگان خارجـــی شرکت اهتمام ویژه ای برای حضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی داشته و دارد تا آن جاکه با برپایی غــــرفه اختــــصاصی در کشــــور های خارجی و نمایشگاه های مطرح بتواند از این رهگذر گامی در راه اعتلای خود و در سطحی کلان تولید ملی بردارد.

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت ایمن موج توس زوی لینک زیر کلیک کنید.

https://securitywave.ir/