ایمن سازان قشم

خدمات ما


 

ارائه هرگونه محصولی اعم از تولید داخل، مونتاژ و یا وارداتی نیازمند پوشش خدمات پس از فروش و تأمین قطعات آن میباشد. از آنجا كه سياست اصلي شركت بر پايه رضايت هميشگي مشتريان استوار گرديده، لذا ارائه بهترين سرويس و خدمات توسط تكنسين هاي مجرب و آموزش ديده در كوتاه ترين زمان ممكن از فاكتورهاي مهم اين شركت محسوب مي گردد. شرکت ايمن سازان قشم با در اختيار داشتن پرسنل آموزش ديده در زمينه هاي فروش، نصب، خدمات پس از فروش و تعميرات يكي از شركت هاي پیشگام و فعال در زمينه ورودي هاي اتوماتيك در ايران مي باشد. دارا بودن نمايندگي فروش و خدمات گسترده پس از فروش در مراكز استان ها و شهرهاي بزرگ كشور، برگزاري دوره هاي آموزشي و بروز رساني اطلاعات فني پرسنل و نمايندگان، در اختيار داشتن انبار قطعات يدكي و تأمين قطعات در كوتاه ترين زمان ممكن از مهمترين شاخص هاي رقابتي اين گروه مي باشد.

پاسخگویی سریع و بیست و چهار ساعته

همکاران ما در شرکت ایمن سازان قشم در هر لحظه پاسخگوی تماس هموطنان عزیزمان جهت ارائه خدمات پس از فروش هستند.

خدمات سریع و مناسب

پرسنل مجرب شرکت در کمترین زمان آماده ارائه خدمات،تعمیر و تهیه قطعات می باشند.

قطعات اصلی

شرکت ایمن سازان قشم جهت ارائه خدمات بهتر،قطعات محصولات را نیز وارد مینماید تا کیفیت آنها تا سالها محفوظ بماند.

شرکت ایمن سازان قشم در طول دو دهه فعالیت موفق خود توانسته است نمایندگی انحصاری بزرگترین و معروف ترین کمپانی های بزرگ دنیا را اخذ نموده و در این مدت کوتاه همگام با رشد روزافزون بازار ، با تاسیس شرکت های تخصصی تحت پوشش ، فعالیت خود را به صورت گروه ایمن سازان قشم ادامه دهد.

امروز گروه ایمن سازان قشم با در اختیار داشتن بیش از صدها پرسنل آموزش دیده در زمینه های فروش ، نصب ، خدمات پس از فروش و تعمیرات یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ورودی های اتوماتیک در ایران می باشد.
دارا بودن نمایندگی فروش و خدمات گسترده پس از فروش در تمامی مراکز استان ها و شهرهای بزرگ کشور و اجرای صدها پروژه بزرگ کشوری ، برگزاری دوره های آموزشی و به روزرسانی اطلاعات فنی پرسنل و نمایندگان، در اختیار داشتن انبار قطعات یدکی وسیع و تامین قطعات در کوتاه ترین زمان ممکن از مهم ترین شاخص های رقابتی این گروه می باشد.

امروز گروه ایمن سازان قشم با در اختیار داشتن بیش از صدها پرسنل آموزش دیده در زمینه های فروش ، نصب ، خدمات پس از فروش و تعمیرات یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ورودی های اتوماتیک در ایران می باشد.

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت ایمن سازان قشم روی لینک زیر کلیک کنید.

https://imensazan.com/