ایده پرداز پرارین

شرکت ایـده پـرداز پـرارین (سهامی خاص) از 1392، با رویکرد تولید، تأمین و عرضه مستقیم محصولات نظارت تصویری، تجهیزات شبکه، نرم افزار های مدیریت تصاویر و لوازم جانبی و همچنین ارائه راهکارهای نوین و جامع حفاظت الکترونیک، فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه به عنوان نماینده انحصاری سیستم های نـظارت تـصویـری هنسل کره و وگا چین و همچنین تأمین کننده ی رسمی محصولات نظارت تصویری داهوا در ایران فعالیت می کند. ایـده پـرداز پـرارین با تکیه بر شبکه فروش گسترده خود مصمم است ضمن ارائه کالا و خـدمات در سـراسر کشـور گامی مهم با هدف رضایت مشتـریان گرامی بردارد.

شرکت ایده پرداز پرارین با در اختیار داشتن واحد اخذ پروژه آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و اجرای سیستم های نظارت تصویری می باشد. ایده پرداز پرارین با بهره گیری از توان متخصصین دپارتمان فنی مجموعه، آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشتریان خود در تمامی مراحل خرید تا خدمات پس از فروش خواهد بود.

شبکه توزیع و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور حضور فعال داشته و آماده ارائه هرگونه خدمات به همکاران عزیز و مشتریان گرامی می باشد. این شرکت باور دارد که موفقیت در تمامی جنبه های کسب و کار منوط به انتخاب محصولات مرغوب با کیفیت بالا و پایبندی به استاندارد های جهانی است.ایده پرداز پرارین به منظور گسترش سطح دانش فنی، بروزرسانی اطلاعات و انتقال مطالب اقدامات مناسبی در جهت برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی برای نمایندگان، همکاران و داوطلبین عزیز انجام داده است.

ایده پرداز پرارین با در نظر گرفتن بخش عظیمی از توان فنی خود در قالب مجموعه مطالعاتی و تیم تحقیق و توسعه(R&D) توانسته است با همکاری شرکت هنسل کره، گام موثری در راستای ارائه سیستم های کار آمدتر امنیتی مطابق با نیاز های فنی شما عزیزان بردارد. در همین راستا، شاهد خواهیم بود که نسل جدیدی از سیستم های امنیتی که دارای توان بالای کاری مطابق با شرایط جوی و زیرساختی کشورمان هستند، توسط این مجموعه به بازار ارائه خواهد گردید. بر این اساس، ضمن کاهش هزینه های لازم جهت پیاده سازی سیستم های امنیتی، از بالاترین سطح کیفیت ممکن بهره مند خواهیم شد.

 

شرکای تجاری

 

هنسل یک نشان تجاري معتبر ثبت شده در كشور کُـره جنوبی است. محصولات اين برند تـوسط تیم تـحقيـق و توسعه هـنسل در كشور کُـره طراحي مي شوند. به جهت كاهش هزينه هاي توليد، محصولات اين شركت توسط بروزتـرين ماشين آلات با رعايت استـانداردهای تعیين شده در كشور چين توليد می شود. کمپانی هـنسل در کنار تولید و عرضه محصولات نظارت تصـویری شامل انواع دوربین مداربسته، دستگاه های ضبط تصاویر و نرم افزار مدیریت تصاویر و همچنین انواع مختلف نمایشگر، به ارائه راهکارهای برتر امنیتی بنا به نیاز کاربران خود اقدام می کند.

شرکت پرارین به عنوان نماینده انحصاری سبد محصولات هنسل در خاورمیانه و شمال آفریقا ، گارانتی 30 ماهه تعویض ، 10 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی آنلاین تحت نام ” پرارین 724 ” را برای این محصولات ارائه می دهد.




 شرکت داهوا تکنولوژی یک شرکت پیشتاز در زمینه ارائه محصولات نظارت تصویری می باشد. همگام با پیشرفت تکنولوژی، شرکت داهوا راه حل های امنیتی، سیستم ها و سرویس هایی را برای کاربردهای شهری و مدیریتی و …. ارائه می نماید که بسیار متنوع بوده و دست مشتریان را برای انتخاب ، باز می گذارد. این شرکت از سال ۲۰۰۱ در کشور چین شروع به فعالیت نمود و هم اکنون دارای بیش از ۱۶۰۰۰ کارمند می باشد که بیش از پنجاه درصد آنها در زمینه R&D مشغول به فعالیت می باشند. در حال حاضر، راه حل ها و محصولات و سرویس های داهوا در بیش از 180 کشور و منطقه به کار برده می شوند. از زمان تولید اولین دستگاه ضبط تصویر هشت کانال در سال 2002 به عنوان اولین کارخانه در چین، داهوا خودش را متمرکز بر نوآوری ها و تکنولوژی های روز کرده و از سال 2014 با اختصاص حدود 10 درصد از فروش سالانه خود به تحقیقات در زمینه R&D ، مدام در حال توسعه سرمایه گذاری در این زمینه می باشد .

در این راستا این شرکت 4 موسسه تحقیق و پژوهش را راه اندازی نموده است که این 4 موسسه عبارتند از : Advance Technology ،Big Data ،chip و video cloud این کمپانی مدام در حال ایجاد فرصت های جدید بر اساس تکنولوژی های روز می باشد و اخیرا کار تجاری خود را در زمینه های به روزی چون سیستم های ویدئو کنفرانس، RFID گسترش داده است.


وگا نام تجاری یک برند ایرانی و نام ستاره‌ای در منظومه شمسی است. وگا‌الکترونیکس در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات نظارت تصویری، سیم، کابل تصویر و فرمان فعالیت می‌کند. در ۱۳۹۵ اولین محصولات این برند در کشور عزیزمان توزیع و از همان ابتدا با استقبال فعالان حوزه حفاظت الکترونیک همراه شد. شرکت پرارین تاکنون تنها از سنسورهای تصویر شرکت سونی در سبد محصولات استفاده کرده است.

▫️محصولات وگا به سفارش شرکت پرارین در چین مونتاژ می‌شود و در آزمایشگاه‌های معتبر چین و تایوان تست‌های کنترل کیفیت را با موفقیت می‌گذراند. فوکوس لنز در دوربین‌های وگا توسط ماشین‌آلات پیشرفته و بدون دخالت دست به هنگام تنظیم لنز با حساسیت بالا صورت می‌پذیرد. امید است به‌زودی این محصولات را با همان کیفیت در داخل کشور تولید کنیم.

شرکت‌ پرارین، نماینده‌ی انحصاری محصولات وگا در ایران؛ ضمانت‌‌نامه‌ی ۲۵ ماهه برای تعویض قطعات، ۵ سال خدمات‌ پس‌ از‌ فروش و پشتیبانی فنی آنلاین را با نام “ پرارین ۷۲۴ ”،برای این محصولات درنظر گرفته است.

 

جهت دسترسی سریع  واسان به وبسایت ایده پرداز پرارین روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.perarinco.ir/