چگونه ذخیره سازی ویدیو در فضای ابری سبب امنیت در فرودگاه بلغارستان میشود؟

سرگرمی بیشتر، زمانی بهتر!

جاذبه های توریستی بلغارستان، سبب شده تا تعداد زیادی از مردم به این فرودگاه موجود در این منطقه یعنی فرودگاه  دوستاره در وارنا و برگاس، مراجعه کنند. این فرودگاه تاکنون، نزدیک به 10 سال است که با شرکت مایلستون همکاری می کند و از سیستم مدیریت ویدیویی منعطف و پرسرعت استفاده میکند. مایلستون توانسته با وجود افزایش تقاضا برای امنیت بیشتر در بین مردم، فرودگاه و کارکنان، پاسخگوی نیازهای بلغارستان باشد.

شرکت فراپورت که کلیه امور این فرودگاه را در اختیار دارد، به تازگی، کلیه ی دوربین های آنالوگ خود را به IP تغییر داده است تا با استفاده از آمار ناشی از دوربین ها، اطلاعات خود را روی فضای ابری ذخیره کند.در حال حاضر سیستم های امنیت مایلستون و اکسیس کمک کننده فراپورت در این زمینه هستند. همچنین پلتفرم دوربین های تحت شبکه مایلستون، می تواند میزان امنیت فیزیکی را در این فرودگاه بالاتر ببرد.

چالش های موجود برای فرودگاه:

  • دوربین های آنالوگ تاخیر داشتند

پیش از اینکه فراپورت کلیه دوربین ها را به IP تغییر دهد، برای موارد امنیتی از سیستم های مختلف استفاده میکرد که هرکدام از آن ها سرور و هارد جداگانه نیاز داشت. آرشیو کردن ویدیوها گاهی به دلیل تغییرات دمایی، کیفیت چندان خوبی نداشت. همچنین نحوه دسترسی به هرکدام از سیستم ها، متفاوت بود که زمان زیادی را صرف اتصال میکرد. گاه این زمان سبب خاموش شدن دستگاه و افزایش زمان ریکاوری میشد و این عدم اطمینان از دسترسی کافی به اطلاعات باعث کاهش امنیت میشد. فراپورت همچنین اعلان هشدار و آمار مختلف سیستم های دیجیتال را نیاز داشت تا بتواند به طور موثر و به موقع، اقدامات لازم را انجام دهد.

پروازی بی نظیر با سیستم  امنیتی یکپارچه:

امروزه راه حل فضای ابری، به وسیله شرکت مایلستون فراهم شده تا به طور یکپارچه، بهینه، با کاربری آسان و اطلاعات کامل پاسخگوی نیاز بازار حفاظت الکترونیک باشد. 

  • سیستم Milestone XProtect Corporate قابلیت مدیریت بیش از 500 دوربین شبکه اکسیس را داراست.
  • توابع تحلیلی برای بهره برداری متادیتا یکپارچه شده اند
  • VMWare, Agent VI’s InnoVi™ analytics به کمک اکسیس میتواند، پیرامون فرودگاه را حفاظت کند.
  • عبور از مرزهای تعریف شده، میتواند منجر به اعلان هشدار شود.
  • ویدیووال مخصوص این سیستم، 12 صفحه نمایش بزرگ دارد که هردو مانیتور با اپراتورهای مختلف و کارت های گرافیکی مخصوص کار میکنند.

سیستم امنیتی فراپورت بلغارستان، یک سیستم مجازی بروز است که می تواند به سرعت و به راحتی ارتقا یابد. حتی زمانی که فرودگاه نیاز به دوربین های بیشتری داشته باشد، این سیستم میتواند به راحتی و تنها با چند کلیک، به همه آن ها متصل شود. همچنین تمامی اطلاعات، به سرعت روی فضای ابری ذخیره خواهند شد و نیازی به هارد اضافه نخواهد بود. بزرگترین مزیت این معماری انعطاف پذیری، امنیت و پاسخ سریع در صورت لزوم است. 

اطلاعات بیشتر از فرودگاه دوستاره:

شرکت بلغاری-آلمانی فراپورت حدود 35 سال است که اداره این فرودگاه را به عهده دارد. این دو فرودگاه دروازه هایی به ساحل دریای سیاه بلغارستان هستند که سرویس شبانه روزی ارائه می دهند. فراپورت توئین استار از بهبود کیفیت خدمات و تجربه کلی مسافران، آموزش و بازآموزی کارکنان، به روز رسانی تجهیزات، معرفی فناوری های جدید و همچنین گسترش و مدرن سازی زیرساخت ها حمایت می کند.

لوکیشن

  • وارنا در ۴۷۰ کیلومتری (۲۹۲ می) شمال شرقی صوفیه قرار دارد
  • بورگاس ۱۲۵ کیلومتر (۷۸ مایل) تا جنوب غربی است

این مناطق دارای جاذبه های توریستی بزرگی مانند سواحل شنی و چشمه آب گرم است. این منطقه دارای آب و هوایی ملایم است، با این حال خنک تر از مناطق مدیترانه ای است که توسط نسیم ها و بارش منظم تعدیل می شود.