اسپاد سیستم زاگرس

شکوفایی فناوری‌های هوش مصنوعی (Artificial Intelligence, AI) و فناوری اطلاعات (Information Technology, IT) در متن زندگی انسان‌ها از بزرگترین انقلاب‌های فناورانه در تاریخ بشر محسوب می‌شود. با کمک هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات می‌توان بسیاری از فرآیندها را تسریع بخشیده، مراحل را بهینه کرده و از مخاطرات جدی که موجب تهدید انسان‌ها و محیط‌زیست است جلوگیری به عمل آورد.

در این بین بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، تمرکز و سرمایه‌گذاری‌های کلانی در فناوری‌های استراتژیک اطلاعات و هوش مصنوعی انجام داده‌اند. شرکت اسپادسیستم زاگرس با محوریت هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات و با تکیه بر دانش و نیروی انسانی بومی، در سال 1392 با شماره ثبت 493324 توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان جوان این مرز و بوم به منظور پاسخ به نیازهای فناورانه‌ی کشور در این دو حوزه‌ی کلیدی تاسیس گردیده است. اهم فعالیت‌های شرکت اسپادسیستم زاگرس در این سال‌ها تمرکز بر تولید محصولات فناورانه بر پایه‌ی فناوری‌های نوین اطلاعات و هوش مصنوعی بوده است که از این موارد می‌توان به ارائه‌ راهكارهای نرم‌افزاری هوشمند برای سازمان‌ها، نهادهای دولتی و كسب‌وكارهای كوچک و بزرگ اشاره نمود.

شرکت اسپادسیستم زاگرس به لطف خداوند منان و با بهره‌گیری از دانش روز و تلاش بی‌وقفه‌ی متخصصان ایرانی موفق به تولید انواع سامانه‌های هوشمند نرم‌افزاری در حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی مانند پردازش تصویر، بینایی ماشین، پردازش فرکانسی (مانند صدا، امواج ECG، EEG و…) و همچنین انواع سامانه‌های فناوری اطلاعات مبتنی بر شبکه‌ی وب گردیده است. سامانه‌ی جامع کنترل تردد دیدبان، پلاک‌خوان هوشمند خودرو، سامانه‌ی آفیش، سامانه‌ی مرسولات پستی، سامانه‌ی تشخیص و شناسایی چهره، سامانه‌ی تشخیص صدا و سامانه‌ی تشخیص ماسک تنها برخی از محصولات شرکت اسپادسیستم زاگرس می‌باشد که در این سال‌ها با نیازسنجی مشتریان طراحی و تولید گردیده است.

اسپادسیستم با به كارگیری استانداردهای جهانی می‌كوشد كسب وكار مشتريانش را به عنوان شركای تجاری خود، توسعه دهد. در سال‌های اخیر، اسپادسیستم توجه بیشتری به افزايش سرعت ارائه خدمات و كیفیت محصولات خود داشته است. ما در تعیین مزيت رقابتی، قضاوت بازار و مشتريان را ملاک قرار داده‌ايم و معتقديم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگريم، به واقعیت بازار نزديکتر می‌شويم. اسپادسیستم با شعار “راه حل‌های هوشمند برای مشکلات پیچیده” تمام تلاش خود را برای حل مسائل کشور با راهکارهای فناورانه به کار گرفته و رشد مداوم مجموعه و به تبع آن ایران اسلامی عزیز را جزء ارزش‌های سازمانی جدایی‌ناپذیر خود می‌داند

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت اسپاد سیستم زاگرس روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.didbaan.com/