ارکان طرح برسام

شرکت ارکان طرح برسام با نام تجاری TOWERCO. با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری با قیمت و کیفیت عالی . طی چند سال گذشته فعالیت خود را  آغاز نموده است . و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد . کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکلهای تولیدی،‌ توانسته . در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد. که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

تنوع

تاورکو از آغــاز فعالیت هدف خود را رضایت مشتریان قرار داده است . به همین منظور تکمیل نمودن موجودی و تنوع محصولات در دستور کار تاورکو بوده است . از این رو تولید انواع دکل خودایستا ، مهاری ، منـوپل ، پایــه دوربین و چـراغ در کنار سایر ملحقات و متعلقات دکل همیشه تنوع محصولات تاورکو را تامین نموده است .

 

 

توجه

توجه به جزئی ترین موارد تولید یک دکل مخابراتی همچون جوش ، گالوانیزه و …  تا مراحل نصب دکل همچون ریگلاژ و ایمنی جزیی ترین موارد نصب دکل . همیشه برای تاورکو به عنوان یک رکن تامین رضایت مشتری مدنظر بوده و خواهد بود .

 

 

شفافیت

شفافیت در قیمت یک مزیت برای تاورکو می باشد . چـرا که اطمیــنـان از ارائــه بهـتریــن قیمـت دکـل های خود ایستـا ، مهـاری و منوپل مارا به این باور رسانده است کــه در بازار دکـل های مخابراتـی بهـترین قیمت دکل را تاورکو با شفـافیـت تمـام ارائه میدهد. و این یک تضمین بــرای صداقت کاری ما می باشد.

 

 

تمامیت

در مجموعه تاورکو تمامیت تولید یک محول بـه جهـت کسب رضایت مشتری. و همچنین تسـریع در تکمـیل و ارسال سفارشات یک اصل مهم می باشد . بنابراین سعی بر آن بوده است که در کنار تولید و ساخت دکل های مخابراتی . مواردی همچون سیم مهار دکل مهاری ، بیس های دکل ، چراغ دکل ، فونداسیون و پایه ریزی دکل و خدمات و محصولات دیگر را نیز برای مشتریان تامین کنیم .

10 سال تجربه

بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت ، تولید و نصب دکل های مخابراتی ( دکل خودایستا ، دکل مهاری ، دکل منوپل ) این اطمینان را به شما میدهد که با یک مجموعه حرفه ای و کار بلد در حوزه دکل روبرو هستید .

متبحرترین کارشناسان دکل

تاورکو با مجموعه ای از مجرب ترین کارشناسان تولید و ساخت دکل های مخابراتی ( خودایستا ، مهاری ، منوپل ) دارای تیمی قدرتمند چه در زمینه مشاوره و محاسبه و چه در زمینه ساخت و تولید دکل در خدمت شماست .

نقشه کشی و محاسبه قیمت سریع

مجموعه تاورکو در کوتاهترین زمان ممکن برای ساخت دکل شما اعم از خودیستا یا مهاری و … نقشه کشی و محاسبات ساخت را انجام میدهد .همچنین برآورد قیمت دکل نیز در کوتاهترین زمان انجام میشود.

سیستم قیمت انعطاف پذیر

در تاورکو دکل مهاری ، دکل خودایستا و دکل منوپل با گالوانیزه و یا بدون گالوانیزه . با رنگ و یا بدون رنگ برای بالانس قیمت تولید میشود تا بهترین قیمت دکل مخابراتی را فقط در تاورکو بدست بیاورید .

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

محصولات تاورکو

 

جهت دسترسی سریع و آسان به وبسایت ارکان طرح برسام روی لینک زیر کلیک کنید.

https://towerco.ir/